miercuri, 29 martie 2017

PASTE TRICOLORE CU PIEPT DE PUI SI SOS ALB


Necesar:  1 punga paste tricolore (400g), 1 piept de pui, 10 ciuperci intregi proaspete, 300 ml lapte, 3 lg faina,  1 lgta rasa nucsoara, sare si piper.

Am fiert pastele in apa clocotita cu sare si 1 lg de ulei.

Am tras la tigaie, intr-un pic de ulei de masline, pieptul de pui, pe care l-am scos pe o farfurie cand a fost gata. Am pus ciupercile curatate, si taiate felii. Cand au fost aproape gata, am adaugat si pieptul de pui, si faina amestecata cu sare, piper si nucsoara.

 Am mestecat sa nu se prinda si am adaugat laptele cate putin, pana l-am consumat pe tot. Inainte sa se ingroase prea tare sosul, am adugat si pastele scurse de apa, si am amestecat usor sa se incorporeze, fara sa te stric.

La servire am presarat pe deasupra susan alb si negru.
 





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu