vineri, 23 ianuarie 2015

SPAGHETE CU SURIMI

Am intrunit doua alimente preferate ale fetei mele celei mici intr-o reteta, care a iesit super gustoasa!!!

Necesar: 1 pachet spaghete 400g, 1 pachet surimi 250g, 1 cutie suc tomate 500g, 3 cepe, 4 catei usturoi, sare si piper.

Am fiert spaghetele, punandu-le in apa clocotita cu sare si  ulei.

Am tocat ceapa, si usturoiul marunt si le-am pus la calit in ulei incins. Surimii i-am scos din congelator si i-am desfacut din tipla, taind fiecare baton in trei. I-am pus peste ceapa calita, si am turnat tot sosul de rosii, impreuna cu o cana de apa (200 ml). 
Am lasat sa clocoteasca, apoi am mutat spaghetele (fara sa le clatesc), din apa in care au fiert, in tigaia cu sos.
Am potrivit de sare si piper si le-am mai lasat pe foc cam 5 min.

Am servit fierbinti.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu