miercuri, 23 octombrie 2013

INIMA DE PORC CU SOS DE SOIA SI USTUROI

Necesar: 2 inimi porc, 5-6 catei usturoi, 2 cepe mari, 1 ardei gras rosu mare, 1 paharel vin alb 150 ml, 2 lg sos de soia, sare si piper.
Am cumparat 2 inimi de porc uriase, care mie imi plac foarte mult.
Le-am curatat, le-am taiat cubulete si le-am pus la fiert. Am adunat spuma urata pe care o lasa, si cand au fost fierte, le-am scurs si le-am clatit un pic. Am pus in ulei incins, ardeiul taiat fasii mai late si l-am lasat sa se inmoaie, apoi am pus si ceapa.  Cand s-au inmuiat, am adaugat usturoiul trecut prin presa, vinul, sosul de soia, cubuletele de inima, sare si piper si am lasat sa scada un pic.
Am servit cu orez.
Observatii: Daca va place inima de porc, faceti neaparat felul asta…. A iesit asa de bun, si miroase asa de bine…!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu