duminică, 27 octombrie 2013

PAPRICAS DE PORC CU GALUSTE

Necesar:  1 kg carne de lucru, 2 conserve rosii tocate, 5-6 catei usturoi, 1 l supa sau apa fierbinte, 4 cepe mari, 2 oua, 2 lg ulei, 4 lg gris.
Pentru cine nu stie, carnea de lucru este cea care se toaca la cerere, adica fasiute si bucati mai maricele.  Dar poti sa ai sansa (daca cunosti fata care vinde J si o mai arvunesti din cand in cand cu cate o prajiturica!) sa-ti alegi niste bucatele foooaaarte bune.
Sa trecem la treaba si sa lasam vorba lunga, ca ramanem cu burta goala.
Am taiat carnea cubulete si am pus-o in tuci in ulei incins. Cand s-au rumenit, fara sa se prajeasca prea tare, le-am scos si le-am pus intr-o craticioara cu capac. In acelasi ulei am pus ceapa  si ardeiul taiate felii subtiri. Cand acestea  s-au calit pe jumatate, am adaugat rosiile tocate marunt,  si sucul in care au stat si cu 1 l de apa fierbinte.  Am pus cateva boabe de piper si  2 foi de dafin si le-am lasat pana au clocotit.
In timpul asta am facut galustile: am amestecat oualele cu un praf de sare, cu uleiul si cu grisul, le-am format micute si rotunde in mana si le-am pus la fiert in apa clocotita cu sare.
Cand au fost gata, le-am scos le-am scurs si impreuna cu cubuletele de carne tocata, le-am adaugat in tuci. Le-am lasat inca un clocot si le-am oprit.  Am pus capacul si le-am lasat sa se inabuse.
Observatii: Puneti si verdeata deasupra la servire, eu n-am mai apucat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu