marți, 29 octombrie 2013

TORT RAPID CU CREMA DE VANILIE

Ceva bun si rapid..

Blat: 6 oua, 7 lg zahar, 7 lg ulei, 1 praf de copt, 7 lg faina, 2 lg rase de  pudra de roscove.
Crema: 2 plicuri crema de vanilie Dr.oetker, 650 ml lapte, 6 lg zahar.
Glazura:2-3 lg ciocolata topita, 1 lg ornamente de ciocolata.
Am separat oualele si am batut bine galbenusurile cu 6 lg zahar, cu uleiul si cu faina amestecata cu praful de copt. Albusurile le-am batut tari cu 1 lg zahar, si le-am incorporat usurel  in compozitia cu galbenusuri.  Am scos  jumatate din compozitie in alt castron si am amestecat-o cu pudra de roscove.
Am tapetat forma rotunda de tort cu hartie de copt, si am turnat alternativ, din compozitia alba si neagra, pana la epuizarea lor.
Am pus la cuptorul incins pentru 30 min.
Cand a fost  gata l-am lasat sa se racoreasca nitel si l-am taiat in trei felii pe orizontala, dupa care l-am lasat sa se raceasca complet.
In timpul in care el se cocea la cuptor,  am pregatit si crema. Am amestecat 500 ml lapte, obligatoriu rece de la frigider, cu zaharul si cu praful de la plic. Am umplut feliile racite si  insiropate cu restul de lapte ale blatului de tort, cu multa crema. Am pastrat 2 lg de crema pentru deasupra, pe care am intins-o bine. Peste crema am turnat ciocolata topita si ornamente de ciocolata.
Este adevarat ca este de preferat sa ocolim crema praf de la plic, dar cand te grabesti…mai gresesti. Si apoi, a iesit asa de bun!!! Unde mai pui ca totul n-a durat decat vreo 40 min.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu