miercuri, 2 octombrie 2013

PORC SICHUAN NEPICANT

Stiu ca reteta originala este picanta de iei foc, dar eu am copii la masa, remember??? Nu as vrea sa le gauresc pantalonii JJJ.
Necesar: 1 bucata pulpa porc (500 g), 2 ardei gras rosu, 2 ardei gras verde, 2 morcovi, 3 cepe,  1 cana suc rosii, 4 lg sos de soia, 1 lg zahar,  1 lg otet, sare si piper, 2 lg amidon.
Am taiat carnea cubulete,  pe care le-am presarat, un praf de sare, 1 lg de amidon, 1 lg sos de soia, si le-am dat la frigider pentru 30 min.
In timpul asta, am tocat ceapa, ardeii si morcovii, feliute. Am pus in ulei incins ceapa, ardeiul si morcovul si le-am lasat sa se caleasca. Am scos si carnea din frigider, si am pus-o in alta tigaie, in ulei incins. Cand carnea s-a albit, am mutat-o in tigaia cu legume, iar deasupra am turnat sosul, preparat din sucul de rosii, zahar, otet, sos de soia si amidon. Am mai lasat cateva minute, sa se lege sosul si am potrivit de sare si piper.
Pana “si-a mai tras sufletul” porculetul, am pregatit garnitura: noodles – taitei chinezesti. Intr-o cratita cu apa fierbinte, clocotinda, am pus taiteii, pentru cateva minute. Cand au fost gata, i-am scurs, i-am pus in farfurie si i-am servit fierbinti cu compozitia racorita.
Observatii: Daca il doriti picant, taiati fideluta subtire, un ardei iute (sau chiar mai multi, daca va tineJ!) si puneti-l la inceput in tigaia cu legume.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu