luni, 21 octombrie 2013

CARTOFI FRANTUZESTI CU BULION

Cum facusem o salata de boeuf, pentru care am fiert prea multi cartofi, m-am repliat urgent, pe principiul simplificat de “nimic nu se pierde, totul se transforma!”.

Necesar:  5 cartofi fierti, 1 felie telemea de vaca, 200 g branza de burduf, 2 oua crude, 1 ou fiert,  1 canuta suc de rosii, 200 g smantana + 2 lg, un praf de sare si unul de piper. 
Am faramitat ambele feluri de branza si le-am amestecat cu oualele crude batute, cu smantana si cu canuta de suc de rosii (cam 100 ml). Am potrivit gustul de sare si piper.
Am taiat cartofii fierti felii.
Intr-o tava, am pus hartie de copt si peste ea cubulete mici de unt. Deasupra lor am pus jumatate din feliile de cartofi, ½ din compozitia cu branza, inca un rand de cartofi si a doua jumatate din compozitia de branza. Am dat la cuptor pentru 40 min.
Am servit cu smantana si cu oul fiert deasupra.

Observatii: A iesit foarte buna, gustul sucului de rosii potrivindu-se foarte bine. Sa nu va speriati,  ca iese un pic rozalie.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu