luni, 21 octombrie 2013

MUSACA DE VINETE

Necesar: 1 vanata mare, 1 capatana usturoi, 300 g carne tocata, 2 cepe, 1 morcov, 1 cutie rosii taiate in bulion, 1 cana suc de rosii.
Am taiat vanata in felii de 1 cm, pe care le-am presarat cu sare mare si le-am lasat intr-un castron, pentru ceva timp.  Cand si-au lasat sucul amar, le-am curatat de seminte si le-am prajit in ulei incins pe ambele parti. Le-am pus la scurs.
Carnea am preparat-o, calind ceapa tocata marunt cu morcovul ras maruntel si cu carnea, pana s-a albit. Am adaugat condimente pentru carne tocata de la Galeo, un praf de sare si unul de piper si am amestecat-o cu rosiile din conserva, cu tot cu bulion.
Am  asezat o parte din feliile de vinete in tava, deasupra am presarat usturoiul trecut prin presa, carnea preparata, apoi inca un rand de vinete si la sfarsit cana de suc de rosii.
Am dat la cuptor pentru 40 min.
Am servit fierbinte.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu