marți, 29 iulie 2014

CUBURI DE DOVLECEI LA TUCI

Necesar: 3 dovlecei , 1 lg faina, sare si piper, 3-4 catei usturoi.
Am curatat dovleceii de coaja si i-am taiat in 4 pe lungime. Am curatat semintele, si l-am taiat suvite lungi de jumatate de cm grosime,  apoi le-am taiat cubulete. Le-am presarat cu sare si le-am asezat intr-o strecuratoare sa-si lase zeama. Le-am scurs bine si le-am presarat cu lg de faina. Am amestecat bine si le-am pus in tuci, in ulei incins, mestecand din cand in cand. Cand s-au rumenit, le-am scos, le-am scurs bine si le-am pus intr-o cratita cu capac. Peste ei  am presarat piper si usturoi trecut prin presa. Am pus capacul si am lasat sa se inabuse putin (vreo 10 min) si sa se amestece aromele.

Am servit cu carne la gratar pe post de garnitura,  dar poate fi folosita si ca mancarica rapida in  post!
Yammii!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu