sâmbătă, 20 iunie 2015

PRAJITURA CU CAPSUNI SI LAPTE BATUT

Aveam niste capsuni care stateau degeaba, prea putine sa ajunga  dulceata, asa ca odata cu prajitura cu lapte batut si rahat, am facut si una cu lapte batut si capsuni proaspete.

Necesar: 3 oua, 750 ml lapte batut, 5 lg ulei,  10 lg zahar, 1 praf de copt, 1 esenta de vanilie, 3 plicuri de zahar vanilat, 2 cani de faina, 500 g capsuni.

Am batut oualele cu zaharul si uleiul, pana s-au albit si si-au dublat volumul. Am adaugat esenta si zaharul vanilat, laptele batut si faina amestecata cu praful de copt. Am turnat compozitia in tava, pe hartie de copt si am presarat deasupra capsunile taiate feliute, si am pus in cuptorul incins pentru 35-40 min. E gata cand se incheaga bine si se rumeneste.

Am taiat si servit dupa ce s-a racit complet. Toate prajiturile pe baza de iaurt, lapte batut, smantana, branza, trebuie lasate sa se “aseze” prin racirea completa.


Observatii:  Sa nu va asteptati ca prajitura asta sa fie uscata, pare mai degraba necoapta la sfarsit, datorita cantitatii mari de lapte batut, dar ea este facuta.  

Daca vreti sa nu vi se scufunde capsunile in prajitura ca Titanicul, puteti sa treceti partea care va intra in contact cu compozitia, prin faina, inainte sa le asezati.

Se taie rece. Se pastreaza neaparat la frigider.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu