miercuri, 24 iunie 2015

FOIETAJ CU FETA SI CASCAVAL

Eu spun ca trebuie sa ai tot timpul un foietaj in congelator!!!

Fie ca-l cumperi (e foarte bun cel de la Bella), fie ca-l faci cu manuta ta….asigura-te ca este tot timpul in congelator. 

Daca ai musafiri sositi pe neasteptate sau  vacanta iti aduce (ca in cazul meu) cate 6-7 copii in casa, scoti repede foietajul si il umpli cu diverse….pana este gata friptura….


Necesar: 400g foietaj (adica 1 foaie din cele 2), 1 ou, 1 felie branza feta, 3 felii cascaval, 1 lg mac, 1 lg susan.

Am taiat foietajul dezghetat in bucati mari, de 5-6 cm. Am uns cu oul batut, am rupt feliile de cascaval in bucatele si am pus pe fiecare patratel. Deasupra am pus branza feta faramitata cu mana. 

Peste toate am presarat mac si susan.


Am pus la cuptorul incins, in tava, pe hartie de copt si am lasat pana s-a rumenit frumos.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu