duminică, 28 iunie 2015

SUPA CREMA DE PORUMB

Cui nu-i place porumbul fiert???  V-ati gandit vreodata sa-l  faceti supa? 

Eu am mancat intr-o zi de la o firma de catering, o supa crema de porumb, care era un pic picanta, dar senzationala. Nu mi-au spus cum au facut-o, dar m-am descurcat eu!  

Nu mi-a iesit ca la ei, mai ales ca eu am un amarat de blender si nu sculele lor, dar gustoasa tot a fost!!!


Necesar: 2 cartofi mari, 1 ceapa, 3-4 catei usturoi, 2 conserve porumb, 200 ml lapte, sare si piper.


Am pus cartofii la fiert. Aveam nevoie de ei,  sa-mi dea consistenta de crema supei.  
Ceapa si usturoiul le-am tras la tigaie impreuna cu porumbul scurs.  Cand toate au fost gata, le-am pus in blender cu laptele, si le-am “blenduit” bine. Am potrivit de sare si piper.


Cum spuneam, a iesit, super gustoasa.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu