luni, 15 iunie 2015

PRAJITURA CU RAHAT SI LAPTE BATUT

Ai ca mine intr-o zi pofta de ceva dulce, iar copii tai nu au de gand sa bea  laptele batut din frigider ????
 Ai si niste fructe proaspete sau rahat ??? 

Pai atunci este cazul sa faci o prajitura J!!!

Necesar: 3 oua, 750 ml lapte batut, 5 lg ulei,  10 lg zahar, 1 praf de copt, 1 esenta de vanilie, 3 plicuri de zahar vanilat, 2 cani de faina, 200 g rahat.

Am batut oualele cu zaharul si uleiul, pana s-au albit si si-au dublat volumul. Am adaugat esenta si zaharul vanilat, laptele batut si faina amestecata cu praful de copt. Am turnat compozitia in tava, pe hartie de copt si am presarat deasupra rahatul taiat cubulete mici si am pus in cuptorul incins pentru 35-40 min. E gata cand se incheaga bine si se rumeneste.

Am taiat si servit dupa ce s-a racit complet. Toate prajiturile pe baza de iaurt, lapte batut, smantana, branza, trebuie lasate sa se “aseze” prin racirea completa.

Observatii:  Sa nu va asteptati ca prajitura asta sa fie uscata, pare mai degraba necoapta la sfarsit, datorita cantitatii mari de lapte batut, dar ea este facuta. Si buna…..rau!!! 

Cubuletele de rahat se trec prin putina faina sa nu stea lipite unele de altele si sa nu se scufunde mult in prajitura.

Se taie rece si se pastreaza la frigider.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu