sâmbătă, 27 iunie 2015

CORDON BLEU CU MUSCHI TIGANESC

Stiu ca nu e de preferat sa amesteci asa toate animalele, dar eu sunt “mastercheful” la mine in bucatarie, iar combinatia asta intre piept de pui si muschi tiganesc este absolut senzationala.


Necesar: 4 buc piept de pui dezosat (asta inseamna 2 buc piept cu os), 8 felii mari de muschi tiganesc, 8 felii patrate de cascaval (eu am folosit Gouda), 1 lg faina, 2 oua, 5 lg pesmet, 3 lg susan.


Am taiat pieptul in doua pe orizontala, dupa care am facut din fiecare buc, cate un fileu, ca pentru snitele, dar fara sa le bat.

Peste fiecare file de piept de pui am pus o felie de muschi tiganesc, si deasupra lui felia de cascaval. Am rulat cat am putut eu de strans si le-am prins cu scobitori.

Am presarat peste piept faina, apoi am dat prin ou, si prin pesmetul amestecat cu susan.

Am prajit in tigaie, pe ambele parti, manevrand cu grija sa nu se desfaca din scobitori.


Am servit taiat felii, langa piure de cartofi si salata verde.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu