miercuri, 23 noiembrie 2011

MELCI CU SUNCA SI BRANZA

Necesar: 1 aluat de foietaj (Bella), branza sarata mai tare, 3 feluri de mezel de care vreti sau aveti in casa, 1 sul de branza topita, 1 ou batut, 1 lgta susan/mac.

Am  tocat toate mezelurile si branza cubulete mici. Am intins bine aluatul dezghetat, pe care l-am taiat in dreptunghiuri mari pe toata lungimea aluatului, cu o latime de 10 cm. Am gaurit sulul de branza si am “stropit” toata suprafata, am pus cubuletele, uniform repartizate, si am pus  deasupra restul de branza topita. Am rulat strans, sa nu ramana goluri de aer si am taiat feliute, pe care le-am pus in tava, turtindu-le putin. Am uns deasupra cu ou si am presarat cateva fire de susan sau mac. Am lasat la cuptor cam 20 min.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu