vineri, 13 septembrie 2013

PRAJITURA CU PRUNE SI CIOCOLATA

Necesar: 4 oua, 11 lg zahar, 250 ml lapte, 50 ml esenta de vanilie, 8 lg ulei, 400 g faina, 1 plic praf de copt, 5 lg iaurt simplu, 100 g nuca macinata, 20 prune, vreo 10 - 12 bomboane de ciocolata.


Am taiat prunele feliute si le-am presarat cu 1 lg zahar.
Am pus 50 ml de lapte si 1 lg de ulei intr-un ibric, unde am pus si bomboanele de ciocolata, taiate cu cutitul. Am pus pe foc, mestecand din cand in cand, sa nu se lipeasca, pana s-au topit. Am lasat la racit.
Am batut oualele cu 10 lg de zahar, 7 lg ulei, esenta de vanilie, 200 ml lapte, 5 lg iaurt si faina amestecata cu praful de copt.
Am turnat amestecul in tava, pe hartie de copt, rezultand 2 tavi de 20 x 20 cm. Deasupra am turnat ciocolata, apoi am asezat prunele si am presarat nuca macinata.

Am dat la cuptorul incins cam 35-40 min, pana a trecut testul scobitorii.
Am lasat sa se raceasca complet, inainte sa o tai.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu