joi, 15 ianuarie 2015

FRITATA CU CARNE LA GRATAR SI CEAPA ROSIE

V-am mai spus cum ca,  la mine,  “nimic nu se pierde, totul se transforma”! Aveam o gramada de carne si am facut dupa revelion un gratar urias, cu de toate, sa scap de ele. Totusi, dupa 2 zile , cu toti musafirii sositi, tot mai erau cateva fripturi de porc, asa ca le-am maruntit si le-am trimis intr-o omleta delicioasa, hranitoare,  rapida si usor de facut!
Necesar: 10 oua mari, 3 buc fripturi de porc la gratar cat palma (sau prajite), 2 cepe rosii, sare si piper.

Am batut bine oualele cu un praf de sare si unul de piper. Am adaugat carnea taiata cuburi mici (de 5 mm), si ceapa tocata foarte marunt. Am turnat amestecul intr-o tava de sticla, unsa cu un pic de ulei, si am pus la cuptorul incins, pentru 20 -25 min, pana s-a inchegat oul si s-a rumenit pe deasupra.

Din cantitatile de mai sus am facut 7 portii potrivite. Am servit pe  paine prajita si muraturi asortate.
Observatii: Stiti ca ceapa rosie isi schimba culoarea la gatit, da? Sa nu va speriati de movul albastrui al ei, cand o scoateti din cuptor!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu