marți, 13 ianuarie 2015

MUSCHIULET UMPLUT CU BRANZA DE BURDUF SI CARNATI PICANTI

Necesar: o bucatica muschi de porc (de vreo 15 cm lungime), 1 felie de branza de burduf (cam 200 g), 2 carnati picanti lungi, 3-4 lg ulei, sare si piper, o bucata de ata sau sfoara.

Am taiat transversal muschiul in 2 parti egale. Fiecare bucata rezultata am taiat-o usor in trei felii,  pe orizontala, dar fara sa tai pana la cap si fara sa o desprind de tot, rezultand o “paturica desfasurata”, pe care am repartizat branza de burduf faramitata si carnatii cruzi. Am strans bine, ruland parte peste parte si am legat cu ata, destul de strans sa nu se desfaca la cuptor. Pe deasupra am uns cu ulei si am presarat un praf de sare (foarte putina, doar din reflex, ca nu mai avea nevoie cu atata branza de burduf in interior) si unul de piper.
Am pus in tava de sticla unsa cu ulei, la cuptorul incins, pentru aproximativ 70 min. L-am  verificat din timp in timp si l-am mai uns cu grasimea pe care a lasat-o in tava.
A iesit foarte bun, l-am servit cu cartofi picanti, facuti la cuptor si cu muraturi asortate.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu