joi, 22 ianuarie 2015

PRAJITURA RASTURNATA CU ANANAS

Foarte buna prajitura asta. As fi vrut sa fac prajiturele separate, adica fiecare felie de ananas, sa ajunga o prajitura prin rasturnare, dar nu au incaput in tavile de briose pe care le aveam.  Adevarat ca puteam sa fac feliile mai mici, taind o parte din ele, dar ideea mi-a venit dupa….asa ca, o sa faca asta data viitoare!

Necesar: 5 oua, 10 lg zahar, 6 lg ulei, 1 compot ananas felii, 1 plic praf de copt, 12 lg faina, 1 esenta de fistic.
Am pus feliile de ananas la scurs, intr-o strecuratoare si strecuratoarea intr-un castron, sa nu pierd sucul.
Am batut oualele bine cu 8 lg de zahar, cu uleiul si esenta, am pus tot compotul de ananas, apoi am adaugat faina amestecata cu praful de copt.
Am pus in tavile rotunde, pentru  blat de tort, hartie de copt, pe care am presarat restul de 2 lg de zahar. Am pus feliile de ananas peste zahar, cu gandul sa se caramelizeze, si sa arate bine la intoarcere (nu prea au facut asta, pentru ca nu am avut rabdare sa se scurga bine ananasul).
Peste ananas am turnat compozitia de mai sus repartizata uniform, apoi am pus la cuptorul incins pentru 25-30 min.
Cand a trecut testul scobitorii, am scos si am lasat la racorit, apoi le-am rasturnat.
Pentru ca ananasul era prea alb :), sa-l mai imbujorez…  am uns pe deasupra cu un toping de cirese, facut de mine in casa asta vara . Gusturile au mers de minune!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu