sâmbătă, 17 ianuarie 2015

PRAJITURA CU BISCUITI SI CREMA DE BANANE

O prajitura pe cat de rapida (si economicoasa) pe atat de gustoasa!!!
Necesar: 350 g biscuiti Petit Beurre mici (cam 64 de biscuiti) , 2 banane, 400 ml lapte, 1 plic Crem Ole de vanilie, 150 ml frisca lichida Meggle. 
Am batut frisca tare, am adaugat plicul de crem Ole si laptele cate putin, (cam 300 ml) pana a rezultat o crema tocmai buna de intins. Am pasat bananale bine coapte,  si le-am adaugat in crema.
Am asamblat prajitura intr-o casoleta mare de plastic (de 3 l), in care am pus  folie alimentara, ca sa pot scoate prajitura usor si intreaga.
Am pus un rand de biscuiti, insiropati usor cu lapte, un strat nu foarte gros de crema, intinsa bine,  inca un rand de biscuiti, inca unul de crema….pana am ajuns la patru randuri. Ultimul a fost un rand de crema peste care am ras ciocolata neagra.
Am pus la frigider peste noapte (doar pentru ca era deja noapte :)), dar ii ajung si 2 ore.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu