sâmbătă, 14 aprilie 2012

DROB DE FICATEI DE PUI

Necesar: 1.5 kg ficatei de pui (3 pungute),  1 punguta pipote si inimi pui, 2 legaturi marar, 2 legaturi patrunjel, 3 legaturi ceapa verde, 2 legaturi usturoi verde, 1 ardei galben, 1 ardei rosu, 7 oua, 1 ou fiert,  1 plic condimente pentru drob de la Galeo.

Am spalat si curatat ficateii, pe care i-am taiat in 4, si i-am pus la fiert. Pipotele si inimile le-am pus la fiert, intregi si separat (adica nu impreuna cu ficateii).  Pana au fiert ele, am tocat marunt toata verdeata, ceapa, usturoiul si ardeii. Le-am amestecat pe toate.  Cand ficateii au fost fierti, am aruncat apa si i-am strivit ca pe cartofii pentru piure. Pipotele si inimile le-am tocat cubulete micute, si le-am adaugat impreuna cu ficateii,  peste verdeata tocata. Am amestecat bine, am adaugat plicul de condimente, din care am pastrat o lg, si sare si piper. 6 oua le-am batut si le-am incorporat in compozitie. Pe-al saptelea l-am batut si amestecat cu lg de condimente pastrata, pentru uns deasupra. Am pus compozitia in tava, pe hartie de copt, si am uns deasupra cu oul cu condimente. Intr-una din tavi, in mijlocul compozitiei, am pus un ou fiert taiat in doua (asta pentru ca a fost singurul ou care a crapat la fiert si nu a mai putut fi vopsit).

Observatii: Din cantitatile astea mi-au iesit doua tavi de cozonac, mai inguste.



                                                   PUN SI SECTIUNILE DUMINICA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu