sâmbătă, 7 aprilie 2012

DROB DE PESTE

Un drob usor de facut, gustos si de efect, pentru cei care iubesc pestele neconditionat…pentru masa de Paste si de Florii.
Pentru rapiditate am folosit peste la conserva.

Necesar: 3 conserve de ton in ulei, 1 cana de orez, 2-3 morcovi mari, 1-2 cepe, 6-7 oua, 1 legatura patrunjel, sare si piper.

Am fiert morcovul si orezul, separat. Am scurs pestele bine de ulei, apoi l-am amestecat intr-un castron cu ceapa taiata marunt si cu oualele batute bine. Orezul fiert l-am dat prin jet de apa (ca pe spaghete) intr-o sita marunta, apoi l-am lasat sa se scurga foarte bine. Nu vrem apa in compozitia asta! Morcovul l-am pasat bine si l-am adaugat in compozitie impreuna cu patrunjelul tocat marunt. Am potrivit de sare si piper, am pus in tava de cozonac (dar mai mica), tapetata cu hartie  Am lasat la cuptor pana cand  i-a trecut supararea si nu a mai bolborosit (verificati pe margini, sa nu mai fie semne ca ar fierbe)!

Observatii: Ar fi bine sa folositi  bucati de ton in ulei, dar daca nu gasiti merge si cu cel  faramitat, dar trebuie scurs foarte bine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu