marți, 3 aprilie 2012

SARMALUTE DE POST CU CIUPERCI IN FOI DE VARZA

Necesar: 1 varza murata mica, 1 cana de zeama de varza, 1 cana orez, ½ kg ciuperci proaspete, 1 morcov, 2 cepe, 1 legatura marar, 2 foi dafin, 10-12 boabe de piper, 1 cutie rosii in bulion, sare si piper.

Am pus ceapa la calit, tocata marunt. Am adaugat morcovul, ras marunt si ciupercile tocate cubulete mici. Cand s-au inmuiat ciupercile si au inceput sa lase zeama, am adaugat si orezul. Am pus si un paharel de apa si le-am lasat sa se caleasca bine. Nu trebuie fiert orezul de tot, oricum trebuie sa fiarba si cu varza. Am decupat nervurile foilor de varza si le-am pus pe fundul cratitei in care am fiert sarmalele. Am portionat foile si le-am umplut cu cate o lingura de compozitie racita, amestecata cu mararul tocat marunt, potrivita de sare si piper. Am rasucit sarmalele si le-am pus in cratita, unde am pus si 2 foi de dafin si cateva boabe de piper. Deasupra am pus varza care mi-a ramas, tocata, cana de zeama de varza si am completat cu apa. Am pus la fiert. Cand varza a fost fiarta, am tocat rosiile din bulion si le-am pus deasupra, cu tot cu sucul in care au stat. Le-am mai bagat la cuptor cam 20 min.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu