duminică, 15 aprilie 2012

PLACINTA DE CARNE DE PUI

Am facut o placinta buna…miam miam! Este un excelent aperitiv pentru orice masa.

Necesar: 1 kg carne de pui tocata, 3 cepe, ½ plic condimente pentru pui de la Galeo, 1 lgta sare si piper, 1 lg boia dulce, 2 legaturi patrunjel, 3 oua, 2 lg apa minerala.

Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit, in ulei incins. Am lasat-o cateva minute, apoi am pus si carnea de pui peste ea. Am lasat-o acolo, amestecand mereu, pana s-a albit carnea, semn ca era facuta. Am oprit focul, am pus sarea, piperul, boiaua si condimentele, 2 oua batute si patrunjelul,  tocat marunt.
Am intins o foaie (din aluatul de aici: http://vulpeacofetar.blogspot.com/2012/04/placinta-cu-urda-si-marar.html ), am pus deasupra umplutura, repartizata uniform si presata cu lingura,  si cea de-a doua foaie. Am taiat placinta, apasand cutitul pana jos, apoi am uns foaia de deasupra si taieturile cu galbenusul celui de-al treilea ou, amestecat cu apa minerala. Am dat la cuptor pentru 35 -40 min.

Observatii: Merge cu orice tip de carne. Faceti cu ce va place!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu