joi, 12 septembrie 2013

BRIOSE CU MERE

Necesar: 5 oua, 13 lg zahar, 7 lg ulei, 1 plic zahar vanilat, 200 ml lapte, 300 g faina, 1 iaurt mic Activia de capsuni (optional), 1 praf de copt, 100 g nuca macinata, 6 mere.

Am taiat merele, curatate doar de casuta cu seminte in feliute subtiri, pe care le-am asezat intr-un castron si le-am presarat cu zaharul vanilat amestecat cu o lingura de zahar tos, unde au stat cam 15 min, pana am pregatit compozitia.

Am separat oualele. Galbenusurile le-am batut cu 9 lg de zahar, cu uleiul, laptele, iaurtul si faina amestecata cu praful de copt. Albusurile le-am batut tari cu 2 lg de zahar si le-am incorporat in compozitie. Am scurs merele de sucul lasat, pe care l-am incorporat si pe el, cu grija, in aluat.

Am turnat aluatul cu un polonic mai mic, in tava tapetata cu hartiute de briose. Deasupra am asezat merele si am presarat nuca macinata.

Am lasat la cuptorul incins cam 20-25 min.

Observatii: Lasati-le macar sa se racoreasca, daca nu sa se raceasca complet, altfel merele, un pic topite, vor da impresia ca briosele nu sunt coapte.
Mi-au iesit 36 buc.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu