miercuri, 18 septembrie 2013

BUDINCA DE TAITEI CU MERE

Vrei ceva bun, gustos, rapid, pentru copii tai? Fa o budinca din asta.

Necesar: 1 pachet taitei de 300 g, 3 oua, 100 g unt, 2 lg pesmet, 120 g zahar, 1 plic zahar vanilat, 1 lgta rasa scortisoara.

Am taiat feliute subtiri, merele curatate de samburi, dar cu coaja. Peste ele am presarat 2 lg de zahar, plicul de zahar vanilat si scortisoara, si am amestecat bine.
Am pus la fiert apa cu un strop de sare, si cand a dat in clocot, am pus taiteii, pe care i-am lasat doar doua minute.
Am batut oualele cu untul topit si restul de zahar si am turnat peste taiteii scursi si trecuti printr-un jet rapid de apa rece, amestecand bine.
Am uns tava cu unt, am presarat-o cu pesmet, am pus jumatate din taitei. Peste ei am pus merele, si restul de taitei.
Am dat la cuptorul incins pentru 35-40 min, pana s-a rumenit bine deasupra.

Observatii: Cand scoateti tava, puneti o folie de aluminiu deasupra, ca aburul sa inmoaie si taiteii de
deasupra care s-au uscat la copt.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu