sâmbătă, 28 septembrie 2013

MANCARE DE MORCOVI CU CARNE DE PORC

Necesar: 1 kg morcovi, 3-4 cartofi, 1 ardei gras rosu, 1 ardei gras verde, 3 cepe, 1 bucata carne porc (700-800 g), 1 conserva de rosii taiate,  sare si piper.

Am taiat morcovii rondele, cartofii cubulete mici si i-am pus impreuna la fiert, unde i-am lasat cam 20 min.
Am tocat restul de legume cubulete. Am taiat carnea bucati potrivite si am pus-o in tuci, in ulei incins. Am lasat-o pana si-a schimbat culoarea, si am adaugat si legumele crude cubulete. Peste 10-15 min am adaugat si cartofii si morcovii  si  conserva de rosii,  un polonic din zeama in care au fiert morcovii, si le-am lasat sa se inabuse bine. Am potrivit de sare si piper si am oprit focul.

Ar fi fost buna si o legatura de verdeata, (marar, patrunjel), dar copii mei stramba din nas ca Samantha,  cand o vad!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu