sâmbătă, 7 septembrie 2013

CHIFTELUTE DE PUI CU SUSAN SI CHIMEN – LA CUPTOR

Imi ramase in gand, de mult, sa incerc sa fac chiftelute la cuptor, sa nu mai umplu casa de fum!!!
Necesar: 1 kg carne tocata de pui, 2 cepe mici, 1 capatana usturoi, 1 plic condimente pentru chiftele (Galeo), 1 ou, 1 lg susan, 1 lgta chimen, sare si piper.
Am pregatit carnea amestecand toate ingredientele: carnea tocata cu condimentele, cu ceapa taiata foarte marunt si cu usturoiul trecut prin presa.  Am gustat-o si am potrivit de sare si piper.
Am format chiftelutele si le-am pus in tava pe hartie de copt. Am batut oul, si cu o pensula am uns toate chiftelutele, peste care am presarat susan si chimen.
Le-am dat la cuptorul incins cam 35-40 min, pana s-au rumenit frumos.
MINUNATE!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu