luni, 9 septembrie 2013

OREZ CU FASOLE VERDE SI CARNATI

Aveam pofta de orez (eu mereu am pofta de orez, in orice combinatie J!!!), asa ca m-am uitat sa vad ce aveam prin casa, fara sa ma mai deplasez si iaca reteta!
Necesar: 200 g orez, 3 cepe, 1 ardei gras rosu, 1 ardei gras verde/galben, ½ borcan fasole verde pastai, 2 carnati de casa.
Carnatii sunt de casa, mai grosi si mai lungi, un pic uscati. I-am taiat felii de 1 cm,  pe care le-am prajit.
In acelasi ulei, am pus cepete tocate cubulete si ardeiul  suvite. Le-am lasat sa se caleasca si am adaugat si orezul, spalat in mai multe ape. Am pus cate un paharel mic de apa, adaugand apa, doar in momentul in care se ducea cea dinainte (si orezul era in pericol sa se lipeascaJ!). Intre doua mestecari, am adaugat si fasolea si feliile de carnat. Cand orezul a fost facut, am potrivit de sare si piper si am oprit focul.
Ar fi bine sa puneti un capac (cu orificiu de iesire a aburilor) peste cratita, altfel orezul se usuca repede. Daca vi se pare  ca este cam zemos, nu-I problema, orezul va trage tot surplusul (doar daca nu este foooarte zemos!).

Observatii: fara carnaciori este o mancare excelenta de post!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu