vineri, 6 septembrie 2013

TOCANITA DE SOIA CU FASOLE VERDE

Cand e post si vrei ceva bun, sau poate doar te-ai saturat de carne si vrei ceva mai usor, incearca combinatia asta.
Necesar:  2 pachete snitele soia, ½ borcan mazare, ½ borcan fasole verde pastai,  3 lg porumb, 2 buc ardei gras rosu, 3 cepe uscate mari, 1 conserva rosii taiate in bulion, 10-15 masline negre si kalamata.
Am pus snitelele de soia in apa clocotita cu sare si le-am lasat sa fiarba cam 15 min, apoi le-am scurs si le-am lasat la racorit.
Intre timp, am curatat si am tocat ceapa si ardeiul. Am scurs mazarea si  fasolea,  si le-am trecut printr-un jet de apa. La fel si pe masline.
Am pus ceapa la calit in tuci, in ulei incins, impreuna cu ardeiul gras. Pana s-au calit ele, am stors bine snitelele de soia si le-am taiat bucati mai maricele. Am pus in tuci rosiile din conserva si soia, un pahar mic de apa (100-150 ml) si maslinele (care erau mai sarate, dar am folosit mai putina sare la sfarsit!).
Am  lasat pana s-a format  sosul, apoi am adaugat si mazarea, fasolea si porumbul, amestecand din cand in cand, dar usor, pentru cateva minute. Am potrivit de sare si piper si am oprit focul, acoperind cu capac.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu