luni, 30 septembrie 2013

PRAJITURA CU CAISE SI CREMA DE BRANZA

Necesar blat: 4 oua, 5 lg zahar,  1 plic zahar vanilat, 5 lg faina, 1 plic praf de copt, 1 plic budinca de cacao Dr.Oetker.
Necesar crema 1: 200 g caise deshidratate.
Necesar crema 2: 400 g branza dulce, 100 g smantana, 2 galbenusuri, 100 g zahar, 1 plic zahar vanilat, 1 plic gelatina, 20 ml esenta de rom, 1 lg zeama lamaie .
Am taiat caisele uscate (o bunatate de la driedfruits) cubulete, si le-am pus la hidratat in sirop cald de zahar (100 ml apa plus 2 lg zahar, puse pe foc pana au clocotit).
Am facut blatul, amestecand toate ingredientele, si l-am copt cam 20 min. L-am lasat sa se raceasca, apoi l-am taiat in doua pe orizontala.
Crema  am facut-o, batand bine branza cu smantana, zaharul, galbenusurile,  zaharul vanilat, esenta si coaja de lamaie. Gelatina  am pus-o la inmuiat pentru 10 min in 100 ml apa intr-un ibric mic, pe care apoi l-am pus pe foc, intr-un ibric mai mare cu apa fierbinte, pentru 1 minut. Am lasat sa se racoreasca un pic, apoi am amestecat-o in compozitia de branza, pe care am dat-o la frigider vreo jumatate de ora.
Am pus in tava in care am copt blatul folie alimentara, si am asamblat prajitura acolo.
Cu siropul in care au stat caisele am insiropat feliile de blat. Am incorporat cubuletele de caise in crema de branza si am intins-o  uniform pe felia de blat insiropata, apoi am pus capacul (cealalta felie de blat). Am strans folia alimentara si l-am dat la frigider cateva ore bune sa se intareasca crema.
Foaaarte buna!!!
Observatii: Nu va speriati daca crema de branza este mai moale, dupa cateva ore la frigider, o sa fie perfecta!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu