miercuri, 13 mai 2020

Carrot cream cake


Nu-i asa ca suna mai bine decat „prajitura cu morcov”?

Un copil  circumspect, care a zis ca el credea ca prajitura cu morcov trebuie sa aiba gust de tocana de legume, a ras o farfurie intreaga pe nerasuflate J !


 Necesar: 6 oua, 10 lg zahar, 7 lg ulei, 11 lg faina, 1 plic praf de copt, 1 esenta de rom, 5 morcovi mari, 100 g nuca, 1 lg scortisoara, 1 lgta anason, ½ lgta cuisoare pudra, 1 plic Crem Ole de vanilie de la Dr Oetker, 200 ml frisca lichida Meggle, 200 ml lapte, ½ cutiuta ornamente de ciocolata de la Dr Oetker.

Am ras morcovul, nu foarte marunt,  si l-am pus cu 3 lg de zahar, intr-un castron sa se inmoaie si sa iasa sucul din el. L-am lasat cam 15-20 min, dupa care l-am calit in tigaie (ca pe dovleac), cu tot cu lichidul ramas,  adaugand si ½ din scortisoara, pana s-a dus tot sucul.

Am facut blatul: am batut oualele intregi cu restul de zaharul, pana s-a dublat volumul, am adaugat uleiul, esenta, nuca macinata cu sucitorul,  si  morcovul calit, apoi faina amestecata cu praful de copt si restul de condimente.  Am pus in tava mai inalta (27x40x7cm), pe hartie de copt si am lasat cam 20-25 min la cuptorul incins.

Am lasat blatul sa se raceasca si am decupat un capac de deasupra cat sa-l nivelez, pe care capac, l-am faramitat intr-un castron, inainte sa treaca vreo termita si sa ma lase fara el.

Am facut crema rapid: am batut  frisca tare, am adaugat praful de Crem Ole si laptele.

Peste blatul insiropat cu cateva linguri de lapte, am intins bine crema, iar peste crema am presarat frimiturile de blat si ornamentele de ciocolata.

Am lasat la rece la frigider (lasati macar o ora), sa se intrepatrunda aromele.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu