luni, 4 mai 2020

Macaroane cu pesmet – desertul copilariei


Ce „deserturi” tineti voi minte de cand erati copii?

Vorbesc cu cei de-o seama cu mine, care au copilarit in epoca lipsurilor, cand mamele noastre erau adevarate maestre si puteau sa scoata din 3 ingrediente un fel de mancare sau o prajitura. 

Pentru ca acum sunt si eu mama...dar am la dispozitie orice ingredient care imi trece prin cap (de fapt, prin bucatarie 😉 ) , am refacut si adaugat la reteta diverse.

Necesar: 1 pachet de macaroane (500g), 2 lg ulei, 5 lg pesmet, 5 lg zahar, 5 lg nuci macinate marunt, 2 lg stafide, 1 lg fulgi de migdale.

Am fiert macaroanele si  le-am trecut scurt printr-un jet de apa rece, dupa care le-am scurs bine si le-am pus intr-un castron.  

Intr-o tigaie adanca, am pus 2 lg de ulei si cand s-a incins am adaugat pesmetul si l-am mestecat mereu pana s-a rumenit, apoi am pus si zaharul, si nuca si stafidele, si am am mai mestecat de cateva ori.

Am luat de pe foc si am pus peste macaroane, si le-am amestecat usor sa nu le rup. 

La servire am adaugat si fulgii de migdale.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu