miercuri, 20 mai 2020

Orez la minut cu sos de soia


Sosul de soia – sperietoarea copiilor mei cand erau mici – a devenit preferatul lor mai nou... in asa fel, incat, daca nu fac ceva cu el, destul de des ...isi pun ele peste mancare direct din sticla J ... (asa ca imi permit sa va dau  un sfat – nu ii stresati pe copii cu alimentele care nu le sunt pe plac, fortandu-i sa le manance...gusturile se schimba in timp).  

Ingrediente: 3 cepe, 4 cani de supa de pui strecurata, 1 cana orez, 2 lg sos soia, 
sare, piper.


Am pus ceapa la calit in uleiul incins, si am adaugat orezul spalat in 2-3 ape caldute. 
L-am lasat sa se caleasca si el un pic, si am inceput sa adaug supa, putin cate putin, doar atunci cand se resorbea cea dinainte.

Cand orezul a fost 90% facut, am adaugat si sosul de soia si am mai lasat 5 minute pe foc.  Am asezonat cu piper.

PS: Atentie la sare daca folositi un sos de soia sarat.

In poza este mai zemos, ca asa le place lor, dar puneti capacul si se va duce lichidul.




  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu