vineri, 15 mai 2020

Biscuiti cu portocale

Sunt asa de usor de facut, ca o sa-i faceti mereu J!

Necesar: 100 g unt (margarina), 5 lg zahar, 2 oua, 12 lg faina, 1 lg cu varf coaja de portocala rasa (cu zahar), bombonele foarte mici de zahar si  ciocolata pt ornat.

Am frecat bine untul cu zaharul, pana s-a topit, apoi am adaugat oualele, si coaja de portocala, apoi faina treptat. Cand incepe sa se ingroase compozitia, lasati deoparte mixerul si treceti pe manual (asta daca nu cumva aveti un robot de bucatarie in dotare; eu nu am asa ca...). Incorporati  faina treptat, pana ajunge sa se dezlipeasca aluatul de castron, dar si de mana.

Il lasati sa se odihneasca vreo 15 min, timp in care puteti sa dati drumul la cuptor, sa pregatiti tavile cu hartie de copt, sa va cautati formele cu care veti decupa J...

Am intins foaia la jumatate de cm grosime si am decupat cu diverse forme. Am pus intr-un castronel ornamentele. Dupa  decupare, le presam un pic in castron sa le lipeasca ornamentele si le puneam in tava pe hartia de copt.

La cuptorul incins trebuie sa stea 10-12 min. Se coc imediat.

Au avut gust adevarat de portocala.

Observatii: Sa nu intindeti foaia subtire, se vor arde.


PS: La mine in casa toate portocalele si lamaile, indiferent de forma sub care se vor consuma,  trec mai intai pe la razatoare. Pun zahar peste razuiala si le pun in borcan. Se tin foarte bine, nu necesita pastrarea la frigider (cu conditia sa fie acoperite cu zahar).  


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu