vineri, 15 mai 2020

Shaorma de casa cu pui sau porc


De ce  sa nu putem face acasa shaorma? 
Doar pentru ca nu avem toata carnea aia infipta intr-o tepusa J ? Nu va dau cantitati la cele de mai jos, pentru ca nu stiu pentru cate persoane va trebuie, cat sunt de mancacioase J , si din care ingredient preferati sa puneti mai mult sau mai putin. Va redau procedeul meu si voi adaptati cantitatile.

Necesar: pulpe pui superioare dezosate/ cotlet porc, lipii libaneze, castraveti si gogosari murati, maioneza, cartofi normali si cartofi dulci, kechup, ceapa uscata, ceapa verde, 3 catei usturoi.

O punga de lipii are 10 buc.

Pulpele de pui superioare, dezosate de mine si condimentate, plus cotletul de porc, condimentat si el, le-am scos de la congelator si le-am lasat sa se dezghete din timp. Le-am pus pe tigaia gratar, pe aragaz, si le-am facut bine.  

In timpul asta am pus la prajit si ambele feluri de cartofi. 

Am taiat felii rotunde castravetii murati si ceapa verde, fasii gogosarul si ceapa uscata. 

Am facut maioneza din pufuleti (https://vulpeacofetar.blogspot.com/2013/01/maioneza-de-post-din-pufuleti.html ) si am adaugat in ea cateii de usturoi, dati prin razatoarea cea mai mica.

Carnea am taiat-o cu cutitul  bucati mai maricele, sa se simta. Am  pus toate ingredientele la indemana in castroane, pentru ca la asamblarea shaormei trebuie sa te misti repede.

Tigaia gratar, spalata, am pus-o inapoi pe aragaz sa se incinga, sa pot incalzi lipiile. Daca nu le incalziti un pic, nu devin flexibile si se vor rupe la impachetat. O sa le simtiti la mana.

Am uns lipia cu maioneza, am pus de toate din plin, am pus kechup peste si am rulat.

Simplu ca buna ziua.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu