luni, 19 octombrie 2015

MUSUROI DE CARTITA NEGRU DE LA ZERO

Laviniei mele ii cam place prajitura asta, si in loc sa o fac de la cutia lui Dr.Oetker, am preferat sa incerc s-o fac de la zero, asa cum imi trece mie prin cap….si a iesit :)!!!

Necesar blat: 6 oua, 10 lg zahar, 6 lg ulei,  3 plicuri zahar vanilat, 1 plic praf de copt, 100 ml lapte, 10-12 lg faina, 1 esenta rom, 2 lg cacao.

Necesar crema: 3 banane coapte, 300 ml frisca lichida Meggle, 4 iaurturi Zuzu cu banane, 50 ml lapte.

Am facut blatul, batand bine oualele cu zaharul, uleiul, zaharul vanilat, laptele, esenta si faina amestecata cu praful de copt si cacao.

Am pus in forma rotunda mare  de tort, pe hartie de copt, si am lasat in cuptorul incins cam 30-35 min, la foc potrivit.

Intre timp am facut crema, batand bine frisca, pana s-a intarit, dupa care am incorporat usor si iaurturile. Am adaugat si cateav linguri de lapte sa o mai inmoi un pic.

Cand blatul s-a racit, am decupat rotund pe deasupra, scobind usor inauntru cu o lingurita, cu grija sa nu ajungem la fund, si pastrand nedecupat cam 1,5 cm de la marginea tortului. Ce scoatem din blat nu aruncam!

 In  interior am insiropat usor cu un pic de lapte si am asezat 3 lg de crema. Deasupra am venit cu un strat generos de felii de banana taiate subtirel, apoi  crema, inca un strat de felii de banana, si iar crema,  dand usor forma de musuroi.  

Cu firimiturile din interiorul blatului acoperim crema, apasand usor sa se lipeasca bine de crema.


Se poate servi linistit dupa o ora de stat la frigider!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu