joi, 15 octombrie 2015

PRAJITURA CU COACAZE NEGRE

Am gasit la Auchan coacaze negre la un preat neasteptat de bun, asa ca am luat vreo 2 kg!!!

Am impartit in trei parti. Doua dintre ele au plecat pe drumuri lichide J…sunt la macerat in alcool, dar a treia avea o destinatie clara – tarta cu coacaze. N-a iesit tarta pana la urma, dar nici nu mai conteaza la cat de buna a fost!!!

Necesar blat:  5 oua, 12 lg zahar, 7 lg ulei, 150 ml lapte, 2 plicuri zahar vanilat, 1 plic praf de copt, 15 lg faina, 1 esenta de vanilie.

Necesar crema fructe:  400 g coacaze negre, 5 lg zahar pudra.

Necesar crema capsuni: 1 plic Crem Ole de capsuni, 300 ml frisca lichida Meggle, 150 ml lapte.

In primul rand am pastrat cateva coacaze intregi, iar pe restul  le-am dat prin blender, dupa care le-am amestecat cu zaharul pudra, sa nu fie chiar acrisoare!

Am facut blatul, batand bine ouale cu zaharul, uleiul, zaharul vanilat, laptele, esenta si faina amestecata cu praful de copt. Am pus in tava mare, pe hartie de copt, la cuptorul incins, pentru vreo 20-25 min, la foc potrivit.

Intre timp am facut crema  de capsuni. Am  batut bine frisca, pana s-a intarit, dupa care am incorporat usor Crem Ole-ul de capsuni si laptele.

Cand blatul s-a racit, am taiat in doua felii (cam 70% + 30%). Partea de deasupra am folosit-o la alta prajitura, iar partea de jos am insiropat-o usor,  cu putin lapte. 

Deasupra ei am intins bine coacazele maruntite si indulcite, cu tot cu sucul lasat de ele. Peste coacaze, am intins usor si crema de capsuni.

Pe deasupra, sa fie mai interesanta prezentarea J, am presarat cateva firimituri din felia de deasupra, cateva ornamente de ciocolata si coacazele pastrate de mai devreme.

Am dat la rece pentru vreo doua ore.


Sa va mai spun cu ce mormaituri de placere s-a mancat J???!!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu