luni, 19 octombrie 2015

SPIC CU BRANZA FETA

Este o munca prea mica in comparatie cu rezultatul obtinut, atat ca aspect, cat si ca gust!

Necesar: ½ foietaj (425 g), 100 g branza feta, 1 ou, 1 lg mac.

Am lasat sa se dezghete foietajul, dupa care l-am taiat in dreptunghiuri destul de mari (cam de 15/20 cm), pe care le-am “franjurat” pe laturile lungi.  Sa va asigurati  ca foietajul este destul de  moale cand il manevrati, altfel, daca este inca inghetat, nu se intinde si se rupe.

Am faramitat un pic branza feta intr-un castron si am amestecat-o cu ½ lg de mac.

Am  repartizat amestecul (nu foarte mult)  pe toata lungimea dreptunghiului de foietaj, si m-am 
apucat sa-l impletesc, trecand fiecare fasie opusa, peste umplutura si peste fasia de dinaintea ei. La capat, am presat un pic sa inchid, sa nu se desfaca la copt. Daca va uitati la poze, va prindeti cum sa faceti, nu e deloc complicat!

Am uns cu ou batut, am presarat cu mac sip e deasupra  si am dat la cuptorul incins pentru 12-15 min, pana s-a rumenit.


Merita facut, au iesit foarte gustoase, si ar trebui inclusa in meniul de petreceri, si pentru mari si pentru mici.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu