luni, 19 octombrie 2015

SPIC CU SALAM USCAT DE VITA

Necesar: ½ foietaj (425g), 1 ou, 1 lg susan, 1 lgta chimen, 12 felii salam uscat,   50g cascaval ras, 1 lg susan, ½ lgta chimen.

Am lasat sa se dezghete foietajul, l-am taiat in dreptunghiuri (cam de 15/20 cm), pe care le-am “franjurat” pe laturile lungi.  Aveti nevoie ca foietajul sa fie moale cand il manevrati, altfel, daca este inca inghetat, nu se intinde si se rupe.

Am tocat foarte marunt  salamul si am ras maruntel si cascavalul peste el, amestecandu-le.

Am repartizat amestecul (nu foarte mult)  pe toata lungimea dreptunghiului de foietaj, si m-am apucat sa-l impletesc, trecand fiecare fasie opusa, peste umplutura si peste fasia de dinaintea ei. La capat, am presat un pic sa inchid, sa nu se desfaca la copt. Daca va uitati la poza, va prindeti cum sa faceti, nu e deloc complicat!

Am uns cu ou batut, am presarat cu susan si chimen si am dat la cuptorul incins pentru 12-15 min, pana s-a rumenit.

Merita facut, a iesit foarte gustos.


Observatii: Desi nu m-am asteptat, salamul asta uscat mi-a lasat destul ulei in tava, la copt, asa ca dupa coacere, l-am scos destul de repede de pe hartia de copt si l-am pus pe prosoape de hartie, sa absoarba surplusul de ulei. Asa ca mai bine puneti mai putin salam uscat si completati cu sunca de Praga sau muschi.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu