duminică, 13 iulie 2014

CATAIF CU CREMA DE VANILIE

Ultima oara cand am facut un cataif, m-a lovit o idee si o pofta: sa fac un cataif umplut cu crema de vanilie. Asa ca….l-am facut!
Cataiful l-am pregatit  ca de obicei, in cantitatile de “famelie mare…remuneratie mica…dupa buget”: http://vulpeacofetar.blogspot.ro/2014/06/cataif-cu-mere.html , fara partea cu mere si fara sa-l montez.
Necesar crema: 2 plicuri budinca de vanilie Dr.Oetker, 600 ml lapte, 6 lg zahar, 100 g unt/margarina.
Am preparat budinca si am lasat-o sa se racoreasca, apoi am incorporat untul taiat cubulete, omogenizand bine.
Am montat cataiful astfel: un rand de fidea, unul de crema de vanilie, unul de frisca, inca unul de fidea si unul de frisca. Pe deasupra si prin el, am presarat nuci, alune, migdale, puse un pic in tava la cuptor si macinate mai mare.
Fooooooooooarte bun!!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu