vineri, 11 iulie 2014

FRITTATA CU CARNATI SI PIEPT PUI

Pentru o dimineata de we, in care poti sa executi un fel nou din “resturile” din ajun….
Necesarul pe care l-am avut eu: 8 oua, 1 carnat taranesc la gratar, 2 cabanosi picanti, tot de la gratar, cativa cartofi si morcovi facuti la tuci, 1 bucatica piept de pui rotisat, 1 feliuta subtire telemea de vaca.

Am batut oualele bine, cu un praf de sare si unul de piper, si le-am turnat in tava de sticla unsa bine cu ulei.
Am pus in ou, mai intai cartofii (erau taiati felii groase), morcovii, carnatii taiati feliute subtiri, pieptul de pui taiat cubulete, iar pe deasupra am ras felia de telemea.
Am dat la cuptor, pentru vreo 20-25 min. E gata, cand s-a rumenit si s-a desprins de tava.
A iesit foarte consistenta, am hranit din ea 6 persoane, si foarte gustoasa.
Observatii: E usor de observat in tava de sticla, partea de la fund, astfel ca daca nu aveti deja o tava de genul asta, treceti-o pe lista.  Ungeti neaparat tava cu putin ulei, pe toata suprafata ei interioara, astfel la coacere se va desprinde frumos de tava si o puteti servi intreaga la masa J.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu