sâmbătă, 5 iulie 2014

GOGOSI CU SMANTANA

Necesar: 5 oua, 2 pliculete drojdie deshidratata (2 x 7g), 500 g smantana, 150 ml lapte, coaja si zeama de la o lamaie, 5 lg ulei,  1 kg faina, 6-7 lg zahar, 2-3 lg zahar pudra.
Am pus faina intr-un castron mare si am amestecat-o cu un praf de sare, 2 lg  de zahar si drojdia praf.  Oualele le-am batut cu restul de zahar, cu uleiul, cu zeama si coaja de lamaie, apoi cu laptele si smantana.  Am turnat compozitia rezultata peste faina si am amestecat bine, pana s-a dezlipit de mana si de castron.
Am pus la soare la crescut, sub un servet curat, unde le-am lasat vreo jumatate de ora. Nu au crescut prea mult pentru ca are multa smantana in compozitie.
Am rupt bucatele pe care le-am format in palma ca pe chiftele, turtindu-le. Le-am prajit in ulei incins. Le-am pus pe servetele absorbante, intr-o cratita cu capac sa stea calde, pana le-am prajit pe toate. Pe cateva le-am umplut cu bucatele de ciocolata Kinder pentru copii.
Am dat prin rasnita de cafea, zaharul, si prin el am tavalit gogosile calde si scurse de ulei.
Observatii: Atentie la cantitati, cu ce este mai sus, hraniti lejer o mica armata (ca a mea)!!! Au iesit foarte multe. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu