miercuri, 2 iulie 2014

PRAJITURA DE POST CU CIOCOLATA SI MERE

Necesar: 1 pachet biscuiti Petit Beurre de 420 g, 2 budinci de ciocolata, 600 g apa, 7 l zahar, 2 plicuri zahar vanilat,  2 mere, ¼ lgta scortisoara.
Am amestecat praful de  budinca de ciocolata cu  zaharul si am preparat-o cu apa in loc de lapte. Am lasat-o la racorit si am curat merele de seminte si coaja. Le-am dat prin razatoarea marunta, le-am amestecat cu 1 lg de zahar si cu scortisoara.
Am pus intr-o casoleta, o folie alimentara. Eu clatesc casoleta si o scurg bine, fara sa o sterg, sa adere mai bine folia de plastic, si sa stea acolo cand am eu treaba cu ea J!
Am pus un rand de biscuiti, am presarat pe deasupra mere rase, fara sa le scurg de suc, apoi am intins un strat de budinca. Am repetat operatiunea de inca doua ori, dar pe al treilea rand de biscuiti, am pus doar budinca de ciocolata, fara mere.
Am dat la frigider pentru (minim) o ora. Daca este racita bine, se taie foarte frumos.
 Observatii:  Lingura de zahar presarata peste merele rase, va asigura sucul necesar insiroparii biscuitilor!!! Sa nu insiroparti excesiv, altfel se va farama la taiere.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu