vineri, 4 iulie 2014

FRITTATA CU BRANZA DE BURDUF

Pentru o sambata dimineata...

Necesar: 6 oua mari, 3 lg branza burduf, 1 feliuta subtire telemea de vaca, 1 lg ulei,  1 ardei gras galben, 1 ardei gras rosu, sare, piper, 2 lg zacusca dovlecei, sare si piper.
Am batut bine oualele cu uleiul,  le-am amestecat cu ardeii taiati cubulete, cu branza faramitata, cu un praf fin de sare si unul de piper. Pentru ca eu aveam si un borcan de zacusca delicioasa de dovlecei pe masa, am pus si doua linguri generoase din ea in amestec.
Am pus compozitia intr-o tava de sticla, unsa cu putin ulei, si am dat-o la cuptorul incins pentru 20 minute.
Observatii: Am batut  oualele cu o lg de ulei, pentru ca le face mai pufoase.  Cantitatea ajunge pentru 3 portii de adulti sau 4 de copii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu