luni, 28 iulie 2014

COTLET DE PORC CU VARZA ROSIE

Asa mi-a venit o pofta sa fac ceva ce n-am mai facut pana acum….cu cotletele frumoase de porc pe care le luasem.  Mi-au cazut ochii pe varza rosie, care astepta sa sara in castronul de salata…si i-am schimbat directia J!
Necesar: 5 cotlete porc, 1 varza rosie, 3 cepe, 1 cutie rosii pasate, sare si piper.
Am spalat si zvantat cotletele si le-am pus in tigaie, in putin ulei incins, cate 3-4 minute pe fiecare parte.  Le-am scos si le-am pus intr-o cratita cu capac.
Am tocat varza rosie marunt si am frecat-o cu sare sa se inmoaie.  Am tocat ceapa si am pus-o la calit, apoi dupa ce s-a rumenit usor,  am pus deasupra si varza frecata. Am lasat-o sa se caleasca bine si am pus deasupra rosiile, subtiate cu un paharel de apa. Am lasat sa scada un pic si am adaugat si cotletele, apoi am pus capacul, si am oprit focul.

Stiu ca poate o sa vi se para ciudat sa pui si ceapa la varza, dar ii da un gust asa bun...!!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu