joi, 3 iulie 2014

CORNULETE CU HALVA

Nu-i asa ca va place halvaua? 


Necesar: 600 g faina, 2 pliculete drojdie deshidratata (2 x 7g), 3 oua, 150 ml lapte, 4 lg ulei, 8 lg zahar, 1 pachet halva 200 g, 1 esenta vanilie, 1 praf de sare.
Am pus toata faina intr-un castron mare. Peste ea am pus praful de sare si am amestecat un pic, apoi am pus 2 lg de zahar si drojdia praf. Oualele le-am batut cu restul de zahar, cu uleiul, cu laptele si esenta de vanilie, apoi le-am incorporat in faina, amestecand bine.  Cand toata faina a fost incorporata si compozitia s-a dezlipit de pe marginile castronului, am lasat-o la soare, la crescut, acoperita de un servet curat.
Peste vreo jumatate de ora am luat aluatul crescut si l-am rupt in bucati, de marimea unui ou mic. Le-am intins cu sucitorul pe masa si am presarat cate o lg de halva faramitata. Am rulat si le-am indoit usor sa le dau forma de cornulet. Le-am pus in tava la distanta unele de altele,  pe hartie de copt, unde le-am mai lasat 10 min, dupa care le-am uns cu ou batut si le-am dat la cuptorul incins pentru 20-25 min.
Au iesit foarte bune.
Observatii: Pot fi umplute cu orice. Mi-au iesit 32 de bucati din cantitatile de mai sus.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu