joi, 10 iulie 2014

OSTROPEL DE PUI CU MORCOVI

Eu fac un ostropel foarte usor si foarte simplu. Nu stiu daca este ca  la altii…si, sincer, nici nu are importanta…
Necesar: 7 pulpe superioare, 1 punga morcovi baby, 1 capatana usturoi, 1/2  cutie pasta de rosii de 500 g, 1 legatura patrunjel.
Am curatat pulpele de piele si le-am pus in ceaun la prajit, impreuna cu morcoveii congelati, direct din punga. Atentie, daca exista un strat de gheata pe ei, dati-o jos, altfel va sari uleiul ca nebunul din tuci, peste tot.
Dupa ce le-am scos, fara sa le scurg prea tare, le-am mutat in cratita in care am facut ostropelul. Acolo am pus peste carne, usturoiul pisat, pasta de rosii, sare, piper si o canuta mica de apa si am pus-o inapoi pe foc, pana a dat in clocot.
Am adaugat si o legatura de patrunjel tocat.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu