duminică, 27 iulie 2014

NEGRESA CU PISCOTURI

Aveam  niste piscoturi prin casa si n-aveam chef sa fac nicio crema, asa ca ….
Necesar:  1 pachet piscoturi  250 g, 200 g nuca, 2 oua,  150 ml lapte, 2 plicuri zahar vanilat, 1 plic praf de copt, 6 lg ulei, 8 lg zahar, 1 lg cacao neagra, 200 g ciocolata calda (praf), 5 lg faina.
Am batut cele 2 oua bine cu zaharul si zaharul vanilat, cu uleiul. Am adaugat pe rand nuca macinata mai mare, laptele, apoi toate prafurile amestecate: faina, praf de copt, cacao si ciocolata calda (primisem un pachet mare de 1 kg…si nu stiam ce sa fac cu el J)! 
Am pus pe fundul tavii piscoturile , apoi am turnat deasupra compozitia. Am dat la cuptor pentru 30 min, pana a trecut testul cu scobitoarea.
Observatii: A fost foarte buna, genul de prajitura care iti cere si un pahar de lapte J! In plus, ca si bonus, (nu ma asteptam), piscoturile de la fundul tavii, s-au ridicat in timpul coptului la suprafata compozitiei si au dat o forma interesanta prajiturii!!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu