vineri, 6 ianuarie 2012

LEGUME LA GRATAR


Bun pentru dupa sarbatori si pentru post (sau vegetarieni!).

Necesar: 3 vinete, 3 dovlecei, 1 ardei rosu, 1 ardei galben, 1 ardei portocaliu.

Am curatat si taiat felii toate legumele (vinetele – felii rotunde, dovleceii si ardeii – felii pe lungime). Vinetele si dovleceii le-am presarat cu sare si le-am lasat intr-un castron, sa-si lase amareala. Am trecut prin jet de apa feliile de dovlecei si de vinete si le-am pus la scurs. Am un gratar de fonta, pe care ies excelent toate si pe care l-am pus la incins pe aragaz. Pe rand,  si-au gasit locul pe gratar toate legumele. Am servit, ca sa nu fie prea brusca trecerea de la mancarea de sarbatori la legume goale (J), cu pulpe de pui dezosate, facute pe acelasi gratar (http://vulpeacofetar.blogspot.com/2012/01/pulpe-pui-la-gratar.html)!


Observatii: Puteti stropi legumele cu putin ulei de masline, noi le mancam fara!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu